Detox plus

₺ 0.00 ₺ 162
KDV % 8.00
Vücuttan biriken toksinleri temizleyerek yağlı karaciğer, sindirim problemleri, safra kesesi problemleri, böbrek problemleri, aşırı kilo, kabızlık, hipotiroidizm ve hipertiroidizm vb. vücuttan atılır ve böylece cilt cilalanır ve cilt problemleri kaybolur. Vücudun toksinleri temizleyerek, bağırsak florasını iyileştirmek, bağırsak probiyotiklerinin miktarını arttırmak ve bağırsaklardan ve karaciğerden daha iyi emilmesi için yeni bir şansı verir.
kullanım
Vücuttaki gerekli besinlerin (protein, vitamin, mineral…) azlığı, serbest radikallerin artışı, metabolik olaylardan oluşan atıkların vücutta birikmesi veya atılamamasından dolayı hücreler ve dokular tıkanır. Bu tıkanmalar farklı belirtilerle gözükmeye başlar. Gün yüzüne çıkmış bu bozukluklara ‘hastalık’ denir. Geleneksel tıpta hastalıklar vücuttaki attıkları uzaklaştırılarak tedavi edilir. Hiçbir tedavi vücudu arındırmadan kalıcı kalamaz. Midede, bağırsaklarda, Karaciğerde, Safra kesesinde, damarlarda, kılcal damarlarda, deri katmanlarında ve hücre etrafında atıkların birikmesi hücrenin sağlıklı beslenmesini engeller ve hastalanmasına sebep olur. Vücut ne kadar metabolik olaylardan oluşan atıkları atabilirse o kadar hastalıklardan korunabilir.

Dr.kalan Detox Plus iksiri, herhangi toksinlerin vücuttan temizlenmesinde önemli bir rol oynar.
Bu karışım, vücuttan, özellikle bağırsaklardan ve karaciğerden toksinleri ortadan kaldıran çeşitli güçlü antioksidanlar, pelvik tipler, lignans, lignans, saponinler, selüloz, hemoselülozlar ve diğer oksidan maddeler içerir.
Bu karışım vücutta biriken toksinlerin çoğunluğunu nezc verir, giderir ve temizler.
Vücuttan biriken toksinleri temizleyerek yağlı karaciğer, sindirim problemleri, safra kesesi problemleri, böbrek problemleri, aşırı kilo, kabızlık, hipotiroidizm ve hipertiroidizm vb. vücuttan atılır ve böylece cilt cilalanır ve cilt problemleri kaybolur. Vücudun toksinleri temizleyerek, bağırsak florasını iyileştirmek, bağırsak probiyotiklerinin miktarını arttırmak ve bağırsaklardan ve karaciğerden besinlerin daha iyi emilmesi için yeni bir şansı verir.

içeriği:

1. Kinoa tozu,
  2. teff tohum,
  3. fesleğen tohumu, çörek out tohum,
  4. keten tohumu,
  5. tarçın,
  6. ısırgan otu,
  7. stevia,
  8. zencefil,
  9. zerdeçal,
  10. polen,
  11. moringa,